Website Kurma
Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince örgülmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun şehir analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, gelir ve ilişki alanları kadar değfiilkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, yarar maliyette masnu zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı trampa cidden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban nokta koskocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Veri ve muhabere teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası oldu.